Oszczędzaj z Lewiatanem
Mam już kartę
Jeśli masz już Kartę Lewiatan to połowa sukcesu już za Tobą. Teraz wystarczy, że zarejestrujesz swoją kartę i już możesz cieszyć się zakupami w niskich cenach.
Jak zarejestrować kartę? To proste, kliknij przycisk „Zarejestruj się” i podaj nr karty oraz telefon komórkowy. W ten sposób Twoja karta zostanie zapisana w naszym systemie, a Ty uzyskasz dostęp do konta, w którym możesz na bieżąco sprawdzać, ile punktów masz już na swoim koncie, a następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Do zdobycia masz aż 3 bony o wartości 10,20 lub 50 zł, którymi możesz potem płacić w sklepach sieci Lewiatan.
Nic więcej już nie musisz robić, punkty za Twoje codzienne zakupy będą naliczały się za każdym razem, gdy podasz sprzedawcy kartę do odbicia przy kasie.
Nie mam jeszcze karty
Jeśli jeszcze nie masz własnej Karty Lewiatan to szybko możesz to nadrobić. W tym celu udaj się do najbliższego sklepu Lewiatan i podczas robienia zakupów, poproś przy kasie sprzedawcę o wydanie Ci karty.
Jeśli nie wiesz, czy niedaleko Twojego domu jest sklep Lewiatan, kliknij przycisk „Sprawdź sklep”. Wyświetli Ci się mapka, dzięki której zobaczysz, gdzie znajdziesz nasz najbliższy punkt.
Kiedy otrzymasz już swoją Kartę Lewiatan, wystarczy, że ją zarejestrujesz. Jak to zrobić, o tym przeczytasz w tekście „Mam już kartę”.
Dlaczego warto?
- Zebrane punkty zamieniasz na bony o wartości 10,20 lub 50 zł, a te z kolei możesz wymieniać na zakupy. W ten sposób nie tylko wydajesz pieniądze, ale też je oszczędzasz w postaci bonów.
- Oszczędzanie z Lewiatanem jest niezwykle proste. Wystarczy, że robiąc codzienne zakupy, będziesz mieć przy sobie zarejestrowaną kartę, którą dasz do odbicia sprzedawcy przy kasie. Twoje codzienne punkty naliczają się praktycznie same.
- Nie ma wielu formalności. Rejestracja Karty Lewiatan jest szybka i prosta, a Ty w ten sposób zyskujesz atrakcyjne nagrody.
Karta Lewiatan dostępna w aplikacji mobilnej Lewiatan
Już teraz możesz mieć swoją kartę Lewiatan w smartfonie! Wystarczy, że pobierzesz na swój telefon aplikację „Mój Lewiatan”, a następnie zarejestrujesz w niej odebraną kartę. Jeśli już wcześniej to zrobiłeś, wystarczy zalogować się w aplikacji.
Dzięki wirtualnej wersji karty, nie musisz pamiętać o zabraniu ze sobą tej plastikowej na zakupy. Co więcej, jeśli zainstalujesz aplikację zyskasz również dostęp do aktualnych promocji, sprawdzisz produkty marki własnej Lewiatana oraz w łatwy sposób stworzysz e-listę zakupów. Zachęcamy więc serdecznie do pobrania naszej nowej aplikacji- https://gazetka-lewiatan.pl/aplikacja-moj-lewiatan/
Najczęściej zadawane pytania
Karta Lewiatan logowanie – jak to zrobić?
Przed pierwszym logowaniem należy zarejestrować kartę Lewiatan. Po rejestracji wchodzimy na stronę https://karta.lewiatan.pl/logowanie, a następnie wpisujemy cyfry ze swojej karty następujące po „209” w pierwszym polu. W polu poniżej wpisujemy swoją datę urodzenia i kliknij przycisk „OK”.
Karta Lewiatan – jak sprawdzić punkty?
Informacje o liczbie dostępnych punktów można uzyskać na 2 sposoby:
- kasjerka udzieli takiej informacji,
- uczestnik programu może samodzielnie sprawdzić liczbę punktów logując się na swoje konto.
Co daje karta Lewiatan?
Karta daje możliwość zbierania punktów, które można wymienić na bony i płacić nimi za zrobione w sieci Lewiatan zakupy.
Jak zarejestrować kartę Lewiatan?
Rejestracji karty można dokonać poprzez stronę https://karta.lewiatan.pl/rejestracja/. W odpowiednich oknach należy wpisać jej numer karty oraz telefon komórkowy. Następnym krokiem jest podanie kodu weryfikacyjnego, który po podaniu numeru karty i nr telefonu powinien przyjść jako sms. Niestety, nierzadko zdarza się, że kody przychodzą z opóźnieniem lub w ogóle nie przychodzą. Wtedy należy zgłosić informację o braku kodu do sklepu, który skontaktuje się z biurem spółki. Po wpisaniu kodu należy przejść przez kolejne kroki rejestracji na stronie Internetowej, między innymi wpisanie adresu e-mail oraz zaznaczenie wymaganych zgód.
Karta Lewiatan regulamin – gdzie szukać?
Regulamin programu „Karta Lewiatan” dostępny jest na stronie https://karta.lewiatan.pl/regulamin/.
Zgubiona karta Lewiatan – co zrobić?
W pierwszej kolejności należy sprawdzić czy karta nie została zostawiona w sklepie, co zdarza się dość często. W celu identyfikacji właściciela zostawionej karty, personel sklepu kontaktuje się z biurem spółki. Wówczas nowa karta zostaje dopisana do istniejącego konta uczestnika, a karta zgubiona zostaje dezaktywowana. Pod żadnym pozorem nie należy tworzyć osobnego konta dla drugiej karty, wystarczy dopisać ją do istniejącego konta.
Karta Lewiatan aktywacja – jak to zrobić?
Karta aktywowana jest podczas pierwszej transakcji. Należy pamiętać, aby była to kwota minimum 10 złotych. Wówczas Klient otrzyma 2 punkty, a za każde kolejne zakupy naliczany będzie 1 punkt za każde wydane 5 złotych.
Jak wymienić punkty na bony?
Punkty na bony mogą wymienić jedynie zarejestrowani użytkownicy. Do jego wydrukowania, personel potrzebuje kodu, którym jest dzień urodzin. Warto więc podczas rejestracji podać właściwe dane.
Jakie są nagrody?
Nagrodami są bony o różnej wartości:
- 10 zł za 200 punktów,
- 20 zł za 390 punktów.
- 50 zł za 950 punktów.
Po wydrukowaniu bonu, należy po wykorzystać w terminie 30 dni. Warto dodać, że bon może być zrealizowany w każdym sklepie biorącym udział w programie lojalnościowym Lewiatan.
W których sklepach obowiązuje program „karta Lewiatan”?
Sklepy biorące udział w programie lojalnościowym Lewiatan dostępne są na stronie https://karta.lewiatan.pl/sklepy/.
Czy zebrane punkty tracą ważność?
Każdego roku, w dniu 31 stycznia punkty zebrane do 1 stycznia poprzedniego roku tracą ważność.
Czy kartę trzeba mieć zawsze przy sobie?
Tak, aby otrzymać punkty za zakupy, konieczne jest posiadanie karty ze sobą.
Czy na jednym koncie można zarejestrować więcej niż jedną kartę?
Tak, jest to możliwe. W takim przypadku ważne jest, aby zapamiętać dane osoby rejestrującej i takimi danymi posługiwać się podczas logowania oraz wybierania nagrody.
Czy można zdobyć dodatkowe punkty?
Dodatkowe punkty możliwe są do uzyskania w procesie rejestracji. Za podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail można uzyskać po 50 punktów, czyli łącznie 100 punktów. Należy jednak pamiętać, że aby otrzymać bonusowe punkty – rejestracji trzeba dokonać w ciągu 30 dni od dnia pierwszych zakupów.
Dodatkowe punkty można również uzyskać za różnego rodzaju akcje marketingowe czy specjalne promocje, które są sygnalizowane w sklepach oraz za pośrednictwem SMS-ów.
Czy są jakieś produkty, za które nie dostanę punktów?
Zgodnie z regulaminem, punkty nie są przyznawane za produkty takie jak: alkohol, bilety, doładowania, wyroby tytoniowe, preparaty do początkowego żywienia niemowląt, leki oraz zakłady gier liczbowych.
Jak zmienić dane dotyczące właściciela konta?
W przypadku wprowadzenia przez klienta błędnych danych podczas rejestracji, dokonanie ich edycji możliwe jest wyłącznie przez osobę z biura spółki.
Ile bonów można zrealizować podczas jednej transakcji?
Można zrealizować więcej niż jeden bon.