Biuro nieruchomości (Tarnów) działa na terenie województwa małopolskiego. Bogate doświadczenie i fachowe doradztwo pośrednika jest niezwykle ważne w procesie sprzedaży.
Agencja nieruchomości – Tarnów
Korzystanie z usług biura nieruchomości jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ można liczyć na fachową pomoc przy zakupie, sprzedaży, a nawet wynajmie domu/mieszkania. Agencja działa na lokalnym rynku nieruchomości, dlatego jest dobrze zaznajomiona z ofertami i cenami lokali. Doświadczenie zdobyte w branży przez lata pracy pozwala na szybsze przeprowadzenie transakcji. Nie bez znaczenia jest bezpieczeństwo i pewność, że firma działa zgodnie z przepisami prawnymi, tak jak, np.: biuro nieruchomości – Tarnów.
Agencja posiada też oferty specjalne, więc poszukując mieszkania czy domu w stanie deweloperskim, można liczyć na atrakcyjne warunki zakupu. Warto zlecić sprzedaż nieruchomości pośrednikowi, by zaoszczędzić wiele czasu. Biuro zajmuje się bowiem kompleksowo transakcją, włącznie z negocjacją ceny i umówieniem spotkania u notariusza. Specjalista ds. nieruchomości dba o to, żeby każdy klient był zadowolony.
Jakie usługi oferuje biuro nieruchomości – Tarnów?
Biuro pośredniczy przy sprzedaży nieruchomości. Zajmuje się obsługą rynku nieruchomości od A do Z. Oferuje takie usługi jak:
- bezpłatne konsultacje,
- doradztwo kredytowe,
- weryfikacja stanu prawnego nieruchomości,
- wycena nieruchomości,
- wynajem nieruchomości,
- sprzedaż nieruchomości,
- zakup nieruchomości,
- home staging,
- profesjonalna sesja zdjęciowa nieruchomości,
- wideo prezentacja nieruchomości,
- wirtualny spacer 3D,
- ujęcia nieruchomości z drona.
Zarówno w przypadku sprzedaży/zakupu oraz wynajmu nieruchomości, biuro oferuje fachowe doradztwo.
Rzetelna obsługa w obrocie nieruchomościami
Zarówno w procesie sprzedaży, jak i wynajmu nieruchomości podstawą jest rzetelna obsługa klienta. Warto wiedzieć, jak pracuje biuro, którym zarządza Dyrektor Oddziału. Pierwszym krokiem jest spotkanie z agentem w nieruchomości, którą klient ma zamiar sprzedać. Po poznaniu oczekiwań jest przygotowywana oferta. Pośrednik otrzymuje klucze od właściciela domu/mieszkania, podpisując ich odbiór. Następnie jest przygotowana oferta, wraz ze zdjęciami i nagraniami wideo, po czym publikowana na stronie www.mr.nieruchomosci.pl oraz w serwisach branżowych.
Specjalista ds. nieruchomości ustala terminy spotkań z klientami, w celu zaprezentowania nieruchomości. Elementem procesu sprzedaży są negocjacje przeprowadzane przez agenta w imieniu właściciela obiektu. Pośrednik informuje zbywcę lokalu o wynikach. Kiedy dochodzi do transakcji, umawiana jest wizyta w Kancelarii Notarialnej, w celu załatwienia formalności i rozliczenia płatności oraz sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego. Wówczas dochodzi do przekazania domu/mieszkania nowemu właścicielowi. Po sprzedaży następuje też rozliczenie z biurem nieruchomości.
Kompleksowa obsługa rynku nieruchomości
Sprzedaż nieruchomości wymaga znalezienia nabywcy. Trzeba zamieścić wiele ogłoszeń wraz ze zdjęciami i oczekiwać na kontakt. Następnie trzeba umawiać się z osobami zainteresowanymi kupnem domu/mieszkania. Pozostaje jeszcze kwestia ceny. W centrum Tarnowa nieruchomości są droższe niż w Sołectwie – Łęg Tarnowski, ale ustalenie wyceny zawsze bywa problematyczne. Wycena rzeczoznawcy może być atrakcyjna, ale musi być popyt na lokal.
Chcąc jak najszybciej zbyć nieruchomość, właściciele zgadzają się na warunki klientów. Błędem jest sprzedać własność po zaniżonej cenie. Warto zwrócić się do biura nieruchomości, by uzyskać korzystne warunki.